تولیدکنندگان خاص که مایل و قادر به شرکت در تحقیق با سطح خوبی از اطلاعات برای پاسخ به سوالات تحقیق. بنابراین، در اصفهان، تبریز و قم مصاحبه شوندگان اصلی تهیه کننده بودند و سپس مصاحبه شوندگان از اتاق بازرگانی و دانشگاه ها انجام شد.
تولیدکنندگان در سه منطقه بازیگران اصلی فرش 6 متری گردویی ایرانی بودند صنعت که بازیگران اصلی در هماهنگی زنجیره ها/شبکه ها بودند. تعداد شرکت کنندگان توسط برخی عناصر تعیین شد.
در حالی که علما بر این باورند که چندین تحقیق کیفی دارای میانگین حجم نمونه 31 می باشد، پیشنهاد شده است که مضربی از ده مصاحبه شونده استقابل استفاده در تحقیقات دکترا.
با این حال، ادعاهای فوق هستند. پیگیری مشکل بوده و برای تحقیق حاضر از نمونه گیری سهمیه ای استفاده شده است زیرا مصاحبه شوندگان از گروه های مختلف بازیگران فرش ایرانی بودند GVC، حدود ده مصاحبه شونده برای هر گروه از بازیگران تعیین شد.
حجم نمونه بهینه و مصاحبه های بیشتر برای اطمینان انجام شد دستاورد اشباع خواهد شد. به این ترتیب، هر ده تاجر بزرگ و شش تاجر دیگر در هامبورگ در این منطقه بودند.
طرح مصاحبه؛ و برای هر مورد منطقه ای، ده مصاحبه انتخاب شد. اما در تبریز روال اخذ تاییدیه برای مصاحبه بود به دلیل محدودیت در برقراری ارتباط، به طور کامل قابل دستیابی نیست افراد خاص به دنبال همکاری آنها باشند.
در رحمایت های داخل صنعت، مانند دوره های آموزشی برای بافندگان و تامین کنندگان، برنامه های دولت برای صنعت فرش و افزایش دانش از دانشگاه ها این سوالات در پیوست 1 نشان داده شده است.
بندر هامبورگ مرکز عرضه فرش به انواع مختلف است بازارهای جهانی فرش مصاحبه با بازیگران اصلی در این مکان ارائه شده است.
مبنای انتخاب مناطق در ایران (همانطور که قبلا توضیح داده شد)، انتخاب شرکت کنندگان، معیارهای اصلی را برای مصاحبه های منطقه ای و همچنین برخی از آنها ارائه کردند نکات اصلی در مورد مکانیسم های هماهنگی در فرش ایرانی GVC.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.