علت مرگ 73 درصد از درختان زینتی مشخص شد

دانشگاه ها به طور کلی، و آنهایی که دارای میز عسلی فلزی  کالج های کشاورزی هستند به طور خاص، اغلب خود را در دام خواسته های رقابتی سه گروه می بینند: تجارت کشاورزی، تولید کننده کشاورزی و محیط زیست.

تجارت کشاورزی با بودجه خوب مشتاق است از منابع فکری و فناوری دانشگاه برای برآوردن نیازهای تحقیق و توسعه فناوری خود بهره مند شود.

محصولات شرکت آراد برندینگ اکثر تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و گروه‌های وابسته، دانشگاه، به‌ویژه خدمات ترویج تعاون دانشگاه‌های اعطای زمین را به عنوان منبع بی‌طرفانه اطلاعات فنی و تولیدی در مورد آنچه که تجارت کشاورزی ارائه می‌دهد، می‌دانند.

محصولات کشاورزی

آنها همچنین تحقیقات را تأمین می کنند، اما نه در سطحی مربای هویج ژله ای که تجارت کشاورزی انجام می دهد. گروه‌های زیست‌محیطی منابع قابل‌توجهی برای تامین مالی تحقیقات نیستند، اما به عنوان یک وجدان عمومی عمل می‌کنند و منتقدان مکرر پژوهش‌های دانشگاهی هستند.

با کاهش بودجه عمومی، دانشگاه‌ها باید منابع دیگری برای حمایت از برنامه‌های تحقیقاتی و تحصیلات تکمیلی بیابند و تجارت کشاورزی یک محصولات کشاورزی خراسان رضوی منبع آشکار و مایل است.

کسانی که می توانند چنین حمایتی را جلب کنند، در دانشگاه تحسین می کنند.

هنگامی که بودجه به دنبال و پذیرفته می شود، رهبری فکری ممکن است از دانشمند دانشگاه به منبع بودجه منتقل شود.

بنابراین، دانشمندان دانشگاه‌های اعطای زمین که برای خدمت به تولیدکنندگان کشاورزی طراحی و ساخته شده‌اند، خود را مجبور می‌کنند که بودجه و رهبری شرکت‌های کشاورزی را بپذیرند، که منافع آنها در فروش و سهم بازار ممکن است در تضاد با بهترین منافع تولیدکنندگان باشد.

دانشگاه همچنین خود را تسلیم خواسته ها برای خدمت به “مشتریان” خود می بیند که قبلاً دانشجو نامیده می شدند.

  • منابع:
    1. Perspectives for Agronomy
  • تبلیغات: 
    1. مصرف سیب در روز از خطر ابتلا به سرطان جلوگیری می کند
    2. چگونه بفهمم کیف من از چرم طبیعی مرغوب است
    3. ارزیابی زیست محیطی زنجیره تولید کفش چرمی
    4. گردو و تاثیرات شگفت انگیز آن بر سلامت قلب و مغز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.