تولید کنندگان زیادی در بازار شیرآلات وجود دارند.که محصولاتی را تولید می کنند.اما دراینجا میخواهیم درباره یک نکته بیستر توضیح دهیم.هنگامی که تولید کننده زیاد باشد . به نفع مصرف کننده است.یا به ضرر مصرف دو نوع دیدگاه وجود دارد.
- بیشتر بخوانید: شیرآلات ساختمانی قهرمان
دیدگاه عمومی در دیدگاه عمومی تفکر این است. که با زیاد بودن تعداد تولید کنندگان بیشترین نفع را مصرف کننده می برد.دیدگاه بعدی دیدگاه مجموعه Germi می باشد. که زمانی که تولید کننده زیاد باشد رقابت ناسالم به وجود می اید.
رقابت ناسالم در شیرآلات با کیفیت
در تولید هر محصولی مسلما بزرگانی وجود دارند که پرچم دار ان صنف هستند که این افراد محصول های خوبی تولید میکنند. که باید همینطور باشد غیر از این اگر محصولی تولید کنند باعث از بین رفتن نام برند ان ها می شود که سالیان سال برای ان زحمت کشیدن. غیر این تولید کنندگان بزرگ تو لید کنندگان نیز هستند که محصولاتی را تولید کنند که بتوانند در بازرا رقابت کنند.دست به تولید محصولات با کیفیت پایین می زنند. و در بیستز موارد محصولاتی تولید می کنند. که در ظاهر هیچ مشکلی ندارد . اما در اصل از قطعات ضعیف در تولید ان استفاده کرده است.در این رقابت که از ویژگی قطعات شیرآلات و اصل محصول کاسته می شود.رقابت ناسالم می گویند.
از کجا می توان شیرآلات با کیفیت خرید
خریدار های شیرآلات به سه دسته تقسیم میشوند
عمده فروش ها_انبوه ساز ها .یا پروژه دارها_مصرف کننده ها
عمده فروش ها
این افراد چون به صورت عمده خریداری می کنند. باید مستقیم با تولید کننده در ارتباط باشند.چرا که خرید این افراد به صورت عمده می باشد. یعنی به صورت مدام خرید های عمده از تولید کننده دارد. و باید با قیمت مناسبی جنس را خریداری کنند.حال خود عمده فروش ها به دو صورت هستند.
- بیشتر بخوانید: شیرآلات جدید آشپزخانه
این افراد نمایندگی برند شرکت را دریافت می کنند یا نه به صورت عادی خرید و فروش می کنند. وقتی که نمایندگی یک شرکت رو دارید. فقط باید محصولات همون شرکت رو بفروشید. که در حقیقت اینطور نیست. و هم نمایندگی و هم افراد که به صورت عمده خرید و فروش می کنند. بر روی هر برندی کار می کنند.
پروژه دار ها
پروزه دارها به دلیل خرید عمده باید با کارخانه کار کنند.اما تفاوتی بین عمده فروش ها و پروژه دارها وجود دارد.که آن این است. که عمده فروش ها به صورت ماهانه خرید انجام میدن اما پروژ دار ها هر وقت ساختمانی داشته باشند. شروع به خرید می کنند.
مصرف کننده ها
اصولا مصرف کننده ها دارای خرید جزی می باشند.که خرید شیرالات خود را باید از طریق مغازه دارها ویا سایت ها ی فروشگاهی اینترنتی انجام دهند.چرا که فروش محصول جزیی از شرکت برای این افراد صرفه اقتصادی ندارد.چرا که اصلا شرکت ها به این افراد جنی نمی دهند. اگر بدهند هم برند های تازه تاسیس و زیر زمینی این کار را انجام می دهند.

ویژگی های در شیرآلات وجود دارد. که باید به ان دقت کرد.که شامل
وزن شیرآلات_نحوه تولید_قطعات موجود
قبلا درباره این موارد صحبت کردیم. و توضیحات کاملی در این رابط دادیم. اما در اینجا این موارد را گوش زد شدیم که به ان دقت کنید. اما مهم ترین عامل برای خرید تمامی سه گروه نام برده شده استاندارد بودن است. که نشانی از کیفیت است. چرا درباره استاندارد صحبت کریدم همانطور که گفتیم نشانی از کیفیت و مرغوبیت است.در بسیاری از موارد افراد از حک استاندارد استفاده می کنند. یعنی فقط عکسی از نشان استاندارد است. و در عمل جنس غیر استاندارد است. حتما در خرید خود به شماره استاندارد توجه کنید.که شماره بر روی شیر ها حک شده باشد.
شیرآلات با کیفیت
شیرآلات ایرانی در حالت کلی به دلیل برنج بودن قطعات عمر بالای دارد. اما چند نکته در ان باعث کیفیت میشود.که درباره انها بار ها صحبت کردیم. ان هم آبکاری و کارتریج است.به این صورت که ابکاری دارای مدل های می باشد.که اگر بر ان اساس نباشد. باعث بلند شدن گروم از روی شیر میشود.واحد ابکاری میکرون است. که اگر زیر ۱۰ میکرون باشد. ابکاری جالبی نیست و رو به زوال می رود. یعنی با مرور زمان کمی شیر رنگ گرومش از بین میرود. علاوه بر ان کارتریج است. که هم در قیمت و هم کیفیت بسیار موثر است. البته ابکاری هم خیلی تاثیر دارد بر روی قیمت. کارتریج هر قدر بهتر باشد. باعث نرم تر کار کردن دسته شیرآلات میشود. کارتریج با کیفیت تعداد بارو بسته شدن بیشتری را به نسبت کارتیریج بی کیفیت دارد. البته کارتریج با کیفیت از سرامیک بهتری تولید شده که از بروز بیماری های جلو گیری می کند.یعنی کارتریج های بی کیفیت از سرامیک های ساخته شدن که باعث بروز بیماری های میشوند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.